I Klub Naturligvægt finder du et væld af nyttige guides og artikler. Her ser du et lillebitte udvalg:

 

Kickstart dit vægttab. De første kilo må gerne forsvinde hurtigt. Vælg den nemmeste rækkefølge, når du vil i gang med vægttabet lige nu med det samme. Her er 5 punkter, du kan begynde med.

 

 

 

 

 

 

De daglige måltider. Når du præciserer de vanskeligheder, du har med maden, er det nemmere at finde en holdbar løsning. Sådan finder du nye muligheder til de daglige måltider.

 

Forstå din trang til at overspise. AKUT: 30 spørgsmål, du kan stille dig selv når du mærker en trang til at overspise.

 

Selskabsstrategier. Sådan kommer du lige igennem jul, pinse og påske + diverse konfirmationer og runde fødselsdage - uden at tage på? Her er ni punkter, der hjælper dig med at klare ærterne.

 

 

 

 

 

 

 

Sådan får du din nattesøvn tilbage. En god nattesøvn er guld værd når du vil ned i vægt. Her er guiden til en bedre nattesøvn.

 

 

 

 

 

 

 

Naturligvægts 7 principper. Fundamentet for naturlig vægt og et godt forhold til mad på den afslappede måde.  

 

 

 

 

 

 

Tag en frugt eller en grønsag. Kniber det med at få frugt og grønt ind i den daglige kost? Her er en kort beskrivelse af en lang række frugter, bær og grøntsager. Her er 52 styks i alfabetisk rækkefølge. Med næringsindhold og gode tips til anvendelsen.

 

 

Sig farvel til din stress nu. Stressekspert Lykke Zina Olsen's bedste bud på, hvad der du skal ha' fat i, hvis stressniveauet skal ned. Det handler om erkendelse, flinkeskolen, et solidt fundament, kost, der booster energien, nå det hele, motion - og sov godt og længe. 

 

 

 

 

 

 

 

10 ting, der kan stoppe dig i at få naturlig vægt. Du skal ikke lade dig stoppe bare fordi du indimellem går i stå eller du er i tvivl om dit næste skridt. Lov dig selv, at du gør noget for at komme videre. Denne liste gir' dig 10 gode ideer til det næste skridt. 

 

 

 

 

 

 

 

Mere energi nu. Der skal energi til at ændre livsstil og blive sund og slank. Og det nytter ikke noget at sætte sig ned og vente på, at energien kommer af sig selv, for det gør den ikke. Du skal selv finde den frem, og det kan du groft sagt gøre på to måder: Ved at dyrke dine energikilder – og ved at undgå energidrænere.

  

 

 

 

 

 

 

Optimal sundhed og vitalitet. Den sunde livsstil er et puslespil med 6 brikker: Tanker og følelser, vejrtrækning, vand, ernæring, træning og god søvn. Du kan gøre din sundheds- og slankeproces nemmere for dig selv ved at give alle områder opmærksomhed.

 

 

 

 

 

 

 

Selvværd kan trænes. Det gælder om at få begreberne på plads, så du ikke afviser pæne tanker om dig selv som egoisme. Her er 16 forslag til positive tanker.

 

 

 

 

 

 

 

7 trin til et bedre parforhold. Parterapeut og websexolog Maj Wismann giver 7 sikre bud på, hvad der smitter gevaldigt af på stemningen derhjemme. Hun deler generøst ud af sin store viden og mange erfaringer.

 

Guiden, der i 10 punkter fortæller hvordan dine slanke veninder spiser. Lur deres strategier af og spis som dem.

 

 

12 punkter, der skruer op for kærligheden til dig selv så slankeprocessen bliver endnu nemmere.